Пeтрo Oлeщук звeрнув увaгу нa тe, щo зaкoнoдaвчa зaдaчa рeфoрм у зaлізниці — уxвaлeння зaкoнoпрoєкту «Прo зaлізничний транспорт» (№1196-1 від 06 вересня 2019 року. Законопроєкт повинен забезпечити лібералізацію у сфері залізничного транспорту, створення умов на розвитку конкуренції на ринку залізничних перевезень з урахуванням основних вимог законодавства ЄС. І хоча оновлений норма ще не прийнято, Кабмін раніше прийняв стратегію ровно по реформуванню УЗ на 2019-2023 роки.
По (по грибы) його словами, у сфері залізничного транспорту почали відбуватись помітні зміни у напрямку виконання Угоди насчет асоціацію з ЄС.
«Наприкінці 2020 року було створено філію «УЗ Страхование», до складу якої увійдуть вантажний рухомий стать та необхідні активи і ресурси во (избежание його обслуговування, у т. ч. вагонні та локомотивні здание. На практиці все це означає відокремлення вантажного перевізника «УЗ Страхование» від оператора інфраструктури «УЗ ІНФРА», поперед складу якого увійдуть колії, станції, пристрої сигналізації та зв’язку, інші активи і ресурси к забезпечення експлуатації інфраструктури та управління рухом поїздів», — відзначив політолог.
Він вважає, що це об\’єктивно наближає нас давно європейських підходів в організації залізничного транспорту, а, отже, і впредь до євроінтеграції, бо євроінтеграція — це, у першу чергу, стандарти та принципи.
Нагадаємо, раніше управленец з комерційної роботи і логістики «Укразалізниці» Іраклі Езугбая заявив в ЗМІ, що в ході реформування компанія вже створює окремі бізнес-вертикалі: вантажоперевезень UZ Cargo та інфраструктурну.