Вчoрa прoйшлa нaйгучнішa привaтизaція oстaнніx рoків – нa aукціoні прoдaли стoличний гoтeль Дніпрo, рoзтaшoвaний у сeрці Києвa нa Єврoпeйській плoщі. Цінa прoдaжу пeрeвищилa мільярд гривeнь — (1 млрд 111 млн 111 тис. 222 грн 22 кoп. — Рeд.), зa oб’єкт змагалися 29 покупців.
Прозорі аукціони з приватизації та оренди скворец, про які так довго говорили й писали, вже почали виправдовувати себя та приносити користь платникам податків. Велику роботу було також зроблено, щоб надати потенційним покупцям вичерпну інформацію насчет готель, – це також важливо, щоб залучити раньше аукціону якомога більше зацікавлених інвесторів і таким чином підняти ціну.
Але пересічних українців як завжди хвилює питання – це зрада, перемога чи боротьба триває?
Ціна у 1,1 млрд гривень аль $41 млн відповідає вартості приблизно у $220 000 из-за номер (саме за ціною вслед за номер, зазвичай, порівнюють угоди з купівлі-продажу готельної нерухомості).
У Лондоні, получи и распишись найбільш активному європейському ринку, минулого року середня ціна после готельний номер склала 303 000 фунтів стерлінгів ли $382 000 за даними агентства Knight Frank. Ця ціна малограмотный враховує велику угоду з купівлі мережі чотирьох 5-зіркових готелів Grange hotels та може слугувати ради приблизного розуміння — дешево чи недешево державі Україна вдалося продати готель Дніпро.
Процент до середньої ціни у Лондоні склав лише 42%, що в целях набагато слабшого українського ринку та ще й під пора коронавірусної кризи, виглядає як надзвичайно добрий исход. В будь якому випадку, навіть найзапекліші критики никак не зможуть заявити, що Україна продала готель по (по грибы) безцінь.
Та святкувати поки зарано.
Точно по-перше, переможець конкурсу ТОВ «Смартленд» має протягом 30 днів перерахувати кошти, а результати аукціону – вистояти в потенційних оскарженнях.
Соответственно-друге, згідно з новим законодавством України, в країні діють образ мыслей фінансового моніторингу – компанія-покупець быть переказі коштів повинна показати банку своїх кінцевих власників та пояснити походження такої суми грошей. З цим можуть виникнути проблеми. Компанія Смартленд зареєстрована у Броварах Київської області, вона безграмотный має широко відомих власників чи репутації получи готельному ринку.
Тож можна зробити висновок, що прозорий продаж та якісна домашня робота з презентації об’єкту, дійсно приносять найкращу ціну, але поки що з відкорковуванням шампанського краще почекати, поки угоду малограмотный буде остаточно закрито.
Все материалы автора
Иначе) будет то Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.