Прeзидeнт Вoлoдимир Зeлeнський підписaв зaкoн, яким зaпрoвaджується eлeктрoнний oблік трудoвoї діяльнoсті. Прo цe УНН пoвідoмляє з пoсилaнням нa прeсслужбу OПУ.
“Глава Володимир Зеленський підписав Закон „Для внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі“ № 1217-IX, який Верховна Ада ухвалила 5 лютого цього року”, — йдеться в повідомленні.
Повідомляється, що индент запроваджує облік трудової діяльності працівників в електронній формі, використання цих відомостей с целью підтвердження наявного стажу роботи к укладення трудового договору, призначення пенсій тощо.
Також нате законодавчому рівні врегульовується питання щодо автоматичного призначення пенсії из-за віком через особистий електронний кабінет особи в веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
“Таким чином удосконалюється та реформується порядок обліку трудової діяльності працівників, що передбачає поступову відмову від паперових трудових книжок. Законом передбачений п’ятирічний перехідний період, протягом якого вплоть до Державного реєстру мають бути внесені відомості з паперових трудових книжок. Впродовж цього часу застосовуватиметься як паперова трудова синодик, так і електронна форма вже наявних разве внесених відомостей із вказаного реєстру”, — зазначається в повідомленні.
Окрім того, документом запроваджується можливість автоматичного призначення пенсії минуя особистого звернення особи зі збереженням полномочия відстрочення виходу на пенсію.
“Такі зміни дадуть змогу зменшити витрати роботодавців получи и распишись ведення паперового документообігу, спростять путь до інформації про набутий продолжительность працівників для призначення виплат следовать загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, насамперед у випадку тимчасової втрати працездатності. Також це спростить врахування даних стосовно освіти, кваліфікації, яку має населення, що працює, та яку отримують молоді (человеческое, для забезпечення узгодження пропозицій, що існують держи ринку праці, та планування підготовки чи перепідготовки фахівців после актуальними напрямками”, — інформує ОПУ.
Також усуваються можливі ризики й негативні наслідки втрати трудової книжки, її фізичного пошкодження, фальсифікації та внесення недостовірних відомостей по цього документа.